Connect with us

Hi, what are you looking for?

Kako da počnete sa trčanjem sami koristeći program koji je probalo više od 4.000 trkača, svih nivoa utreniranosti pre vas?


Pozdrav budući trkači,

Da li i vama deluje kao nemoguća misija da istrčite 5km ili 10km u cugu?

Da li ste do sada pokušali da trčite hiljadu puta i svaki put odustajali posle nekoliko treninga jer vas je sve bolelo i niste se osećali dobro?

Nikako ne možete da odredite koliko treba da trčite?

Želeli ste da se zategnete i osećate bolje ali niste znali koje vežbe da radite uz trčanje?

Svi dostupni programi treninga i individualni treneri su skupi?

Hteli biste da trčite u klubu ali živite u mestu gde nema nijeden trkačke grupe i trkačkog trenera koji može da vam pomogne?

Želite da trenirate po planu ali vas brine COVID-19 i ne želite u velike grupe

Zaglavljeni ste!

A samo želite da se pokrenete i naprvite promenu u svom životu.

I do sada ste verovatno pokušavali da nađete rešenje na internetu!

Došli ste do mnoštva programa i saveta, mišljenja i “proverenih” metoda, ali sve te metode su vas još više zbunile i nalazite se u ćorsokaku jer ne znate kako da izaberete pravi program za vaš novi početak.

Najgora stvar koju možete da uradite jeste da počnete da trčite na osnovu saveta koji nađete na internetu jer su “radili posao za mene i ja sam uspeo”

Svaki novi trkač je poseban na svoj način i treba da ima proveren plan za trčanje

Evo kako bi trebalo da izaberete pravi program za vas.

Prvo bi trebalo da uradite test. Ovaj test će vam pokazati na kom ste nivou utreniranosti. Još bolje, pokazaće vam koji je sledeći realan cilj za vas.

Od toga da li ste realno izabrali svoj cilj i samim tim i pravi program za vas u 99% slučajeva zavisi i krajnji uspeh. Imajte to na umu i budite surovo realistični prema sebi.

I nikako nemojte da slepo slušate savete sa interneta ili od prijatelja koji su maratonci, jer verovatno neće upaliti kod vas, a vrlo verovatno će nauditi vašoj motivaciji, pa čak i izazvati povredu.

Postoji samo dva prava načina da počnete sa trčanjem bez odustajanja i povreda.

Prvi način je da pronađete trenera koji je specijalizovan za rekreativno trčanje, koji će da vas testira i napravi plan treninga za vas. Trener će da bude uz vas u ovom procesu i da prati vaš napredak, zadaje vam vežbe i motiviše vas.

Ovo je posao kojim se kroz Beogradski trkački klub i Školu trčanja bavimo već 10 godina i takav program ima visoku cenu, za grupni trening u trajanju od 4 meseca preko 100EUR za individualni rad sa online trenerom u trajanju od 4 meseca preko 250EUR

Ali sada postoji način koji je mnogo pristupačniji


Naš cilj je da učinimo da svaki čovek koji to poželi, počne da trči, postane trkač i da na taj način doprinesemo da se naše okruženje promeni i postane više aktivno.

Rešeni smo da programe koji rade učinimo dostupnim svima, zato smo pozvali naše najbolje trenere iz Škole trčanja i napravili treninge za početnike koji će biti pristupačni svima, gde god da se nalazite.

Trebalo nam je više godina rada, učenja na greškama i menjanja programa kako bi smo došli do prave mere u kreiranju treninga koji će biti odgovarajuć svakom polazniku kursa.

I plan treninga radi za “skoro” svakog polaznika

Ovo “skoro” znači sledeće:

Više od 4.000 ljudi je treniralo sa nama i završilo svoju prvu trku koju su želeli da spreme

1.000 ljudi je počelo sa treningom za polumaraton ali je shvatilo da prvo mora da istrči 10km pa se prebacilo na manji program, ali su kasnije nastavili i došli do svog prvobitnog cilja.

150 ljudi je odustalo od programa za 10 godina ukupno

Ovo znači da je oko 3% naših polaznika zaključilo da naši programi nisu za njih. Svi ostali su uz nadzor naših trenera uspevali da dođu do svog cilja i danas se bave trčanjem.

Inače, u našem klubu svake godine merimo uspešnost i pratimo broj odustalih kako bi smo ih pitali zašto odustaju i kako bi smo svake godine unapređivali programe i proces treninga.

Ovi programi su sada dostupni i vama

blank
blank

Saželi smo deceniju iskustva u radu sa početnicima u trčanju u ovaj program, tako da može da ga koristi svaki trkač početnik od svoje kuče, gde god da se nalazio.

Ovo je online plan, što znači da će vam biti dostupan na vašem telefonu, računaru ili tabletu u svakom trenutku.

VAŽNO!

Ovaj program će dati rezultate ako ste odlučni.

Statistika pokazuje da 99% ljudi koji uspešno završe prve 4 nedelje ovog programa uspešno završe i ceo program.

Pre bavljenja fizičkom aktivnošću uvek preporučujeo da se posavetujete sa svojim lekarom.

Koji su koraci do uspeha uz ovaj program?

Određivanje pravog plana za vas!
To ćete uraditi jednostavnim odgovorom na sledeće pitanje:
  • Ne mogu da istrčim više od 1.600 metara odjednom – za vas je plan priprema za 5km
  • Mogu da istrčim 5km odjednom – za vas je plan priprema za 10km
Dozvola sebi da budete trkači!
Osnovu stvaramo u prve 4 nedelje plana. U tim nedeljama kroz trening uvodite svoje telo, ali i um (znamo da vam sad zvuči smešno ali videćete za 4 nedelje zašto i um) u novu stvarnost u kojoj ćete dozvoliti sebi da budete trkač.
Ideja iza ovoga je veoma jednostavna, veliki broj naših polaznika smatra da je trčanje rezervisano za “trkače” neke užasno spremne ljude koji imaju maltene nadljudske sposobnosti. Zabroavljaju da je trčanje bazični pokret čoveka i da svi mi jesmo dizajnirani da trčimo. U ovom peridou kroz trening podsećamo sebe na tu činjenicu i dajemo sebi dozvolu da budemo trkači.
Istrajnost u nameri!
Znamo da ste motivisani i da želite da uspete. Ipak, znamo i da će doći dan kada ćete želeti da spavate sat vremena duže, ili će napolju biti previše vruće ili će padati kiša… Baš tada budite istrajni i uradite trening. Osećaj posle toga je neprocenjiv.
Istrajnost se vežba celog života ali naše iskustvo nam govori da je za uspeh plana najvažniji period prvih 12 nedelja (posle toga ste navučeni)
Doslednost je odlika trkača
Sledeća faza traje do 16 nedelje i u njoj vežbate doslednost. Potrudite se da trenige uradite onako kako su zadati, ponekad će vam možda biti teže da se držite plana, ali baš tada budite dosledni i uvek imajte vaš cilj na umu.
Posebno je važno da se držite plana i kada osetite da možete više, brže ili duže da trčite. Nemojte, budite dosledni plan je napravljen tako da se nekada odmarate kako bi napredovali već na sledećem treningu.

Još važnih stvari o vašem planu

Kako plan izgleda u praksi? Kada odaberete distancu i kupite naš plan, na mejl ćete dobiti dokument sa linkom do svog plana i šifrom za pristup vašem planu.

Vaš trening će trajati 16 nedelja. To je period koji je dovoljan da na bezbedan način dođete do svog zacrtanog cilja. Bezbedno znači bez povreda i pretreniranosti, ne znači da se nećete umoriti na treningu.

Svaki trening ima deo trčanja i vežbi snage.

Zašto vežbe snage? Zato što su vam potrebne isto koliko i trening trčanja. Vežbe snage koje smo izabrali i odmerili tako da vam budu izvodljive, su tu da ojačaju vaš trup i delove tela koji drže vaše telo usprvanim.

Ovako izgleda prikaz jedne vežbe snage iz vašeg programa

Svaka vežba snage ima svoj vizuelni prikaz. Na ovaj način ćete uvek moći da se uverite da li neku vežbu radite kao treba ili ne. Ovo smo uradili jer znamo koliko je početnicima teško da urade vežbe snage kako treba i ako nema trenera pored njih da ih ispravi ili rade vežbe pogrešno ili ih smara da traže svaku vežbu na intenetu i onda odustaju. Sa našim programo sve je na jednom mestu uvek dostupno na klik.

Nekoliko važnih odgovora na najčešća pitanja

Da li je ovo plan za mršavljenje

Ne, ovo je plan za trčanje. Ako se budete držali ovog plana i uz to vodili računa o israni, verovatno će se desiti da smršate, ali ovaj plan za svoj cilj ima da se spremite i istrčite svoju distancu, ne da smršate.

Da li moram da radim vežbe snage?

U životu ništa ne mora, ali da, ako želite da garantovano uspete i da napravite promenu vežbe snage su deo procesa i jako su korisne. Zahvalićete se sebi što ste nas poslušali kada dođete do kraja programa.

Da li mi je potreban lekarski pregled?

Ovo su planovi sa jako odmerenim intenzitetom. Ako ste zdravi i nemate problema sa srcem, dijabetesom ili sličnim oboljenjima ne bi trebalo da imate problema u praćenju plana. Ipak, opšti lekarski pregled je uvek dobra ideja pre početka bavljenja fizičkom aktivnošću. Predlažemo da posetite lekara da vas pregleda i da vam da zeleno svetlo za bavljenje sportom.

Da li ću da odustanem?

Ako ste rešili da napravite promenu, izabrali pravi program za vas i držite se plana… 97% je šansi da ćete upsešno da završite ovaj program i da ćete ostvariti svoj cilj.

Da li će trčanje da mi ošteti zglobove?

Ne. Naučna istraživanja su pokazala da je zabluda da trčanje šteti kolenima i zglobovima. Ako budete trčali po ravnom i budete se držali plana, sve će biti uredu. Pošto ste na početku izbegavajte neravne podloge, jer tu povećavate šansu da iskrenete nogu.

Hajde da sumiramo:

  • Ovaj program vam nudi trening koji bi ste dobili i da angažujete trenera ili upišete Školu trčanja koju bi ste platili nekoliko stotina EUR za 16 nedelja
  • Da, ovaj program apsolutno možete da pratite sami, sve je jasno napisano i imate video snimke svake vežbe koju radite.
  • Ovaj program je probalo više od 4.000 ljudi i 97% njih je uspelo da ostvari svoj cilj.

Ovaj program možete da kupite za samo 3.500,00 dinara, za svih 16 nedelja. Što je odlična cena u odnosu na skupe individuane treninge.

Program se nalazi na stranici koju možete da otključate uz šifru koju ćete dobiti, to znači da vam je dostupan na vašem tabletu ili telefonu – ODMAH

Evo programa

Sve što je potrebno je da odgovorite na pitanje i izaberete pravi program za vas!

Mogu da istrčim 5km i želim da istrčim polumaraton ove godine

Mogu da istrčim 5km odjednom cilj mi je da dođem do 10k

Ne mogu da istrčim 1.600m odjednom ali želim da mogu da trčim 5km


Najbolje vreme da krenete je sad. To ste sigurno čuli 1000 puta, ako izaberete da tu poruku poslušate ovog puta želim vam puno sreće, doslednosti i uspeha. Vidimo se na stazi

Uroš Zmijanac – Urednik sajta trcanje.rs