Lululemon brend kod nas ne postoji, ali je i te kako uzdrmao sportsku industriju.
Detaljno su istraživali tržište nekoliko godina. Skenirali su milione ženskih stopala tokom nekoliko godina ne bi li došli do dizajna koji odgovara ženskom stopalu.
Ženske patike su najčešće samo smanjena verzija muških
Javna tajna ili ne, mnogi brendovi proizvode ženske patike tako što samo smanje veličunu muških i nazovu ih ženskim. Muška i ženska stopala su različitog oblika, što je lansiranjem prvih ženskih Lululemon patika nateralo ostale kompanije da se zapitaju.
Matt Powel, viši industrijski savetnik za sport u kompaniji za istraživanje tržišta NPD Group je ocenio da žene koje kupuju Lululemon aktivnu odeću, favorizuju kupovinu Nike obuće iako nisu sve Nike ženske patike napravljene za žene. Koliko je Nike patika napravljeno imajući žensko stopalo na umu, a koliko ne – nije poznato.
Nike-ove brojke prodaje patika opadaju
Pored toga, brojke Nike-ove prodaje patika nisu obećavajuće. Ono što pokazuju jeste da kompanija ne ide u korak sa rastom tržišta.
Prema Powel-ovim podacima, godina iza nas, zaključno sa februarom 2022., pokazuju da je tržište maloprodaje poraslo za 24%, a Nike-ov za samo 3%.
Nedostatak Nike-ovog rasta u poređenju sa lojalnošću Lululemon korisnica, pokazuje da bi Nike-ove patike mogle biti zamenjene onima koje proizvodi Lululemon. One pre svega bolje pristaju ženskom stopalu, a nisu smanjena verzija muškog.
„Lululemon je razvio kultne sledbenike u američkom prostoru za žensku atletsku odeću i, u mojim očima, lansiranje obuće ovog brenda je prilično velika stvar“, rekao je Powel u svom blog postu.
Phillips je sponzor kategorije gežeti.