Avala Trail 2024

avala trail logo

Planinarsko društvo „Avala“ iz Beograda organizuje planinsku trku „AVALA TRAIL“ na Avali.

Trka je otvorena za sve punoletne takmičare, kao i za maloletne, starosti od 14 do 18 godina, uz saglasnost roditelja.

Datum i lokacija: 24. februar 2024. godine, Avala.
Takmičarski centar i mesto starta trke: Planinarski dom i restoran „Čarapićev brest“ na Avali.
Staze: 5, 10 i 15 km.
Vremenski limit: 3.5 časa.

O trci:

  • Start i cilj su kod Planinarskog doma „Čarapićev brest“ na Avali. Na trci će biti tri staze od 5, 10 i 15 km.
  • Okrepne stanice za trku od 15 km će biti na 3 mesta, na trci od 10 km će biti na dva mesta, dok će trka na 5 km imati samo jednu okrepnu stanicu. Sve tri trke će na cilju imati još jednu okrepu, odnosno osveženje.
  • Na stazi će biti kontrolnih stanica sa elektronskom evidencijom i mogućnosti on-line praćenja preko sajta RunTrace.

Parking: u blizini starta i cilja, kao i duž desne strane ulice koja vodi do Planinarskog doma „Čarapićev brest“ iz pravca Belog potoka.

Moguće je rezervisati prenoćište sa doručkom u Planinarskom domu „Čarapićev brest“ za one koje dolaze dan ranije po ceni od 1.500,00 dinara. Rezervacije na: office@avalaevents.rs

Trka će biti obezbeđena angažovanjem GSS, Crvenog Krsta i fizičkog obezbeđenja.

Program trke:

  • 08:00 Otvaranje takmičarskog centra
  • 08:30 – 10:30 Preuzimanje startnih paketa u takmičarskom centru
  • 10:30 Svečano otvaranje trke i instrukcije za trku
  • 11:00 start trke na 15 km
  • 11:10 start trke na 10 km
  • 11:15 start trke na 5 km
  • 14:30 kraj trke
  • 14:45 proglašenje pobednika i dodela nagrada
  • 15:30 kraj sportske manifestacije
    • Ručak za sve prijavljene takmičare će biti u periodu od 13.00 do 16.00 časova.

Učešće na trci „AVALA TRAIL“:

Svaki učesnik koji se prijavio i uplatio kotizaciju zaključno sa 05.02.2024. dobija startni paket koji čine:

  • Vrećasti ruksak sa logoom trke
  • Personalizovani startni broj sa čipom
  • Unikatna finišerska medalja
  • Elektronska diploma
  • Sportska majica kratkih rukava sa motivima trke
  • Pokloni organizatora i sponzora
  • Ručak nakon trke (naglasiti mejlom ukoliko je potrebno pripremiti posan obrok)

Cena kotizacija:

  • do 30.09.2023. – rane uplate po ceni od 2500 RSD
  • od 01.10.2023. do 31.12.2023. – standardne uplate po ceni od 3000 RSD
  • od 01.01.2024. do 05.02.2024. – kasne uplate po ceni od 3500 RSD

Instrukcije za uplatu:

  • Primalac: PD „Avala“
  • Adresa: Murska 14, Beograd
  • Svrha uplate: startnina za trku „AVALA TRAIL“ 2024
  • Broj računa: 265-6040310001339-44
  • Model uplate: ostavite prazno
  • Poziv na broj: broj telefona koji je upisan prilikom registracije

* Za uplate iz inostranstva kontaktirajte organizatora.

Kategorije:

  • juniori/ke – do 20 godina;
  • seniori/ke – od 21 do 45 godina;
  • veterani – 46 i više godina

Nagrade:

  • seniori/ke na 15 km:
    • 1. mesto – 100 eura novčana nagrada, pehar, medalja i nagrade sponzora
    • 2. mesto – medalja i nagrade sponzora
    • 3. mesto – medalja i nagrade sponzora
  • juniori/ke na 15 km:
    • 1. mesto – pehar, medalja i nagrade sponzora
    • 2. mesto – medalja i nagrade sponzora
    • 3. mesto – medalja i nagrade sponzora
  • veterani/ke na 15 km:
    • 1. mesto – pehar, medalja i nagrade sponzora
    • 2. mesto – medalja i nagrade sponzora
    • 3. mesto – medalja i nagrade sponzora
  • seniori/ke na 10 km:
    • 1. mesto – vaučer za 7 dana smeštaja za 2 osobe u Vili „Zvončica“ na Kopaoniku u toku meseca aprila 2024. godine, pehar, medalja i nagrade sponzora
    • 2. mesto – medalja i nagrade sponzora
    • 3. mesto – medalja i nagrade sponzora
  • juniori/ke na 10 km:
    • 1. mesto – pehar, medalja i nagrade sponzora
    • 2. mesto – medalja i nagrade sponzora
    • 3. mesto – medalja i nagrade sponzora
  • veterani/ke na 10 km:
    • 1. mesto – pehar, medalja i nagrade sponzora
    • 2. mesto – medalja i nagrade sponzora
    • 3. mesto – medalja i nagrade sponzora
  • seniori/ke na 5 km:
    • 1. mesto – vaučer za ručak za 2 osobe u restoranu „Čarapićev brest“ do 1. maja, pehar, medalja i nagrade sponzora
    • 2. mesto – medalja i nagrade sponzora
    • 3. mesto – medalja i nagrade sponzora
  • juniori/ke na 5 km:
    • 1. mesto – pehar, medalja i nagrade sponzora
    • 2. mesto – medalja i nagrade sponzora
    • 3. mesto – medalja i nagrade sponzora
  • veterani/ke na 5 km:
    • 1. mesto – pehar, medalja i nagrade sponzora
    • 2. mesto – medalja i nagrade sponzora
    • 3. mesto – medalja i nagrade sponzora

Napomene:

  • Nije moguće menjati podatke za personalizovane startne brojeve nakon 05.02.2024.
  • Svi takmičari trče na sopstvenu odgovornost i potrebno je da budu psihofizički sposobni za učešće na trci.
  • Svi takmičari su dužni da najkasnije 10 minuta pred svoj start budu na startnom mestu, spremni za start sa startnim brojem na grudima koji ne sme da bude savijen niti pokriven. Bez startnog broja nije moguće nastupiti na trci.
  • Preporučena oprema za trčanje: patike sa metalnim ili gumenim kramponima, dry fit oprema prilagođena temperaturi na dan trke.
  • Evidentiranje prolaza takmičara je obavezno na svim kontrolnim tačkama, a evidenciju će obavljati sudije na stazi uz korišćenje Run Trace sistema.
  • Ukoliko ne naiđete na markaciju duže od 100-200 metara, obavezno se vratite na poslednju pored koje ste prošli.
  • Takmičar je u obavezi da se javi na cilju organizatoru, bez obzira da li je prošao celu stazu
    li ne. U slučaju povrede javiti se sudijama i volonterima na terenu ili pozvati SOS telefon: 064 259 30 10.
  • Takmičar će biti diskvalifikovan ukoliko na bilo koji način skraćuje stazu ili ne nosi startni broj na propisan način (mora biti na grudima i ne sme biti pokriven).
  • Organizator ima pravo da koristi sav foto i video materijal nastao za vreme sportske manifestacije u svrhu promocije takmičenja. Isto pravo imaju i zvanični medijski partneri.Prijavljujući se za planinsku trku „Avala trail“ svaki učesnik lično pristaje na sledeće:
    • Izjavljujem da sam pročitao i razumeo Propozicije trke (dokument dostupan na web sajtu takmičenja, web sajtu kluba i web sajtu Run trace sistema za obradu vremena);
    • Razumem i slažem se sa svim Pravilima navedenim u Propozicijama trke;
    • Izjavljujem da sam svestan/svesna svih svojih eventualnih zdravstvenih problema do kojih može doći tokom trke, a koji su nastali zbog moje nepažnje;
    • Nakon registracije i preuzimanja startnog paketa za trku, ni na koji način neću osporavati bilo koje Pravilo trke.
  • Organizator neće vršiti proveru overe lekarskog pregleda, ali je potrebno imati uredan lekarski pregled, ne stariji od 6 meseci, prema Zakonu o sportu. Obavezno poneti sa sobom zdravstvenu legitimaciju.

Organizacioni odbor:

  • Sava Lazić – direktor trke
  • Siniša Savić – tehnički direktor trke
  • Slobodan Gočmanac – član organizacionog odbora
  • Nikola Spasković – član organizacionog odbora
  • Milan Gočmanac – član organizacionog odbora
  • Gordana Šobotić – član organizacionog odbora

Kontakt:

  • Date : februar 24, 2024
  • Time : 11:00 am (UTC+2)