Gde je Pobednik? Naravno, u BRCu. Otkrivamo mehaniku kampanje za novu sezonu u BRCu [DO#057]

Beogradski trkački klub je želeo da proširi svoju publiku i postavi svoje brend i postojanje u svest većeg dela Beograđana i Begrađanki. BRC u trkačkoj zajednici ljudi znaju, ako ste duže tu i trčite trke, verovatno da znate za Klub, ipak postoji ogroman broj ljudi koji nije čuo za Klub a koji bi bio zadovoljan korisnik usluga Kluba. Zato smo se odlučili za jedan drugačiji pristup kampanji, a mehaniku prenosimo za sve koji bi da promovišu trčanje.

Newsjacking ili kačenje na aktuelnosti je oprobana marketing fora u kojem se naš brend vezuje za nešto što je aktuelno. Ideja je da se to uradi u prvih 24h ili manje. Odličan opis i primeri ovog principa su kod Istoka Pavlovića, a tekst je ispod.

https://www.istokpavlovic.com/blog/newsjacking-kacenje-na-aktuelnosti/

BRC je kasnio uveliko sa ovom kampanjom, jer je Pobednik skinut na restauraciju još pre skoro 2 nedelje, ali smo ipak odlučili da radimo sedmodnevno zagrevanje “Gde je Pobednik?“, pre puštanja ovog videa. Nakon zagrevanja na mrežama i isceniranim posterima na različitim lokacijama, usledila je premijera filma o Pobedniku.

Premijera filma

Film Gde je pobednik?, povezuje ideju Pobednika sa svim trkačima Beograda, što je jedan od stubova BRC-a RUNNERS OF BELGRADE!.

Ideja filma je da slavimo trčanje i slavimo uspehe svih ljudi koji trče, nevezano za brzinu, godine, pol ili npr. klub kojem pripadamo. Slavi se trčanje, i kroz trčanje i sam pokret koji je u osnovi svakog života. Kada nema pokreta nema ni života.

Nova strategija članstva BRC

Marketing ciljevi ove kampanje su naravno povećanje broja članova Beogradskog trkačkog kluba. Ipak BRC do sada nije omogućavao nikakvo drugačije članstvo osim da trenirate sa nama u Beogradu, što je klasičan fitnes-gym membership model poslovanja. Taj broj članova u BRC-u varira od 200 do 450 u proteklih 6 godina.

Ipak BRC je daleko od običnog trkačkog ili fitnes kluba. BRC je pre svega jedna izvanredna zajednica sjajnih ljudi i lajfstajl brend koji trčanjem prenosi poruku o ispunjenijem i bogatijem životu, a tek onda niz vežbovnih procedura i programa kojim trkači pospešuju svoje rezultate.

Za potrebe daljeg razvoja i vizije BRC-a kao najveće zajednice trčanja i aktivnog života sa 100.000 članova širom planete kreirana je i nova BRC strategija članstva (ne važi za aktivne članove!) u kojoj smo po uzoru na NYRR klub članarinu omogućili svim Beograđanima i ljudima koji žele da budu deo BRC familije.

Postati prijatelj Kluba je besplatno, a godišnje članarine kreću od 1200 RSD za godinu dana.

Nastavak kampanje slediće kroz brand kampanju da smo svi pobednici, ali i prodajnu kampanju kroz koju će se komunicirati benefiti članstva kao i svi programi u Beogradu koje Beograđani i gosti Beograda mogu trenirati kod nas u toku zimske sezone 19-20.

Kampanju realizuje efikasan tim koji se sastoji od Koordinatora kampanje (Campaign director), komjuniti menadžera zaduženog za društvene mreže i dizajn, ADS menadžera zaduženog za oglašavanje, a svi odgovaramo Direktoru BRC-a koji sa svojim timom organizuje različita offline dešavanja (treninge, foto i video snimanja i drugo).