U ovoj epizodi učimo o najvažnijim postavkama valjano strukturiranog programa treninga trčanja. Saznaćete koliko brzo (INTENZITET) i koliko dugo i često da trčite (OBIM).

Autor programa je Ivan Radenković, glavni trener Beogradskog trkačkog kluba, koji nam je i gost u ovoj epizodi.

Najvažniji je princip ADAPTACIJE. Svaki program koji preuzmete sa interneta dobar je za “prosečnog” trkača. Ali niti jedan trkač nije prosečan, jer svi imamo svoju sportsku istoriju, različite slabosti i sposobnosti, kao i životnu situaciju (neko ima više vremena za odmor, a neko će treninge uklapati u stresan poslovni i privatni život).

Princip ADAPTACIJE vam kaže: Smanjite obim i intezitet treninga ili ga i preskočite i odmorite ukoliko osetite da u novi trening ulazite umorni od treninga koji ste uradili pre 2 dana.

Dodatno, naučite kako da tumačite intervalni, tempo i LSD trening, koja brzina je prava za vas i koje su najčešće greške koje početnici prave kada krenu sa trčanjem.

Program treninga pogledajte ispod,  i obavezno nam se pridružite u Maraton Akademija fb grupi – tamo odgovaramo na sva pitanja i podržavamo jedni druge u putu ka Beogradskom maratonu!

 

 

Otvori u novom prozoru da uveličaš (desni klik open image in a new tab)