Prošle godine u Beogradu je održan prvi Color Running u regionu. Mala trka koju je samostalno i volonterski izneo tim Running.rs. Kako nam je bilo pogledajte OVDE.

Savsku promenadu je 09.10. tačno u podne obojilo pet stotina trkača na drugoj trci s bojama Color RUNNING powered by Tikkurila, jednoj od najpopularnijih i najuzbudljivijih tematskih trka u svetu, čija je osnovna karakteristika posipanje učesnika bojama organskog porekla.

Crveno za strast prema trčanju, photo by Ivan Miladinović

Crveno za strast prema trčanju, photo by Ivan Miladinović

Ove godine trka je porasla u svakom pogledu i preti da postane ozbiljna zabava sve većem broju trkača.

Sakupili smo izjave nekih od njih – pročitajte kako je bilo i spremajte vesele kostime za sledeću godinu!

Color trka sa bojama – definitivno najzabavnijih 5 kilometara u gradu!

Color trka je inspirisana hindu festivalom boja HOLI kojim svake godine hiljade ljudi širom sveta obeležavaju sreću novih početaka. Najveći napredak u odnosu na prošlu godinu su upravo bile boje. Puno boja, puno volonera, i zaista se lepe za sve! Čak i da je neko hteo da izbegne volontere i bojanje – nije bilo šanse. Startna zona, smeštena ispod Starog železničkog mosta, ovaj put mnogo bolje organizovana, sve pohvale. Muzika, okrepa, baloni, photo ram, igrice za decu, fotografi, yoga čas – sjajno.

Screenshot_4Partnerstvo sa Tikkurila bojama je dalo očigledno dobar rezultat. Najslađi deo bila je dečija trka na 500m. Prava mala šarena radost. Male trkače su na cilju sačekali i pokloni sponzora, a na njihovu posebnu radost dobili su i po jednu kesicu tih boja. Ove godine u startnim paketima su i veliki i mali, pored belih majica i startnih brojeva, dobili i plastične naočare. Lep znak pažnje, pogotovo za mališane.

Ali pored volontera koji su vrlo predano gađali bojama svakog trkača – ni naočare nisu mogle da pomognu. Trka za odrasle u dužini od 5km organizovana ja tako što se startuje ispod mosta i trči 2,5km u pravcu ka Adi, gde je okret. Na neka 4 mesta stoje volonteri koji gađaju učesnike bojama u prahu. Trkači pored svakog punkta sa bojama moraju da prođu dva puta. Boje su u prahu i jestive su i perive. Trka nije takmičarskog karaktera, cilj je dobro se zabaviti. – Martina L.

Znate da ste osvojili novi kilometar tako što prođete kroz oblak jedne od spektra duginih boja

Screenshot_3Ako ste jedna od onih osoba koja voli trčanje, ali ne voli silne gedžete za merenje dužine, brzine, pusla, broja koraka…ovo je trka za vas! Znate da ste osvojili novi kilometar tako što prođete kroz oblak jedne od spektra duginih boja i na svakom novom kilometru, nova boja krasi vaše lice! Usput srećete šarene i nasmejane ljude kojima glavni cilj nije da pobede niti sebe niti druge, već samo da što šareniji i sa većim kezom prođu kroz cilj! A kada i vi to konačno uradite, osecate se kao da prolazite ispod duge ili da ste sami duga (svakako tako izgledate)! Ovo je mešavina dobre žurke, rekreacije i puno boja. Sve što vam je potrebno za sreću! – Marina V.

 

 

Kroz oblake boja

14543961_1078812978904039_3579471031872923778_oColor running je zaista zabavna trka koja promoviše trčanje kao zabavnu aktivnost: i za najmlađe a i za one starije koji se boje da krenu sa trčanjem. Prolasci kroz oblake boje su jako zabavni i nateraju te da se nasmeješ. Ono što je meni bilo najbolje je što trkači nisu naterani da dođu mnogo pre trke u startnu zonu i što je startna zona otvorena za sve. Oni koji su hteli da jure rezultat, imali su tu mogućnost jer je start bio podeljen na dva dela: one brže i one malo sporije koji su na trku došli radi zabave, Ivana R.

O trci iz ugla organizatora

Nakon zagrevanja za koje se pobrinuo partner trke Savez za rekreaciju i fitnes Beograda, deca uzrasta od šest do deset godina započela su, u čisto belim majicama, trku dužine petstotina metara dok su odrasli trkači trčali pet kilometara. Na stazi su mnogobrojni volonteri posipali male I velike trkače najšarenijim bojama.

Dečija trka, photo by Aleksandar Dmitrov

Dečija trka, photo by Aleksandar Dmitrov

Ofarbani od glave do pete trkači koji su uspešno završili trku dobili su medalje a oni najbrži vredne nagrade koje su pripremile kompanije Nike, Tikkurila i Garmin.

Najbrži takmičar u muškoj konkurenciji Miloš Milosavljević završio je trku za petnest minuta i sedamnest sekundi, a za njim su kroz cilj prošli drugoplasirani Marko Dačić (15:25) i trećeplasirani Jovan Živaljević (15:46). Najbrža dama, Nataša Živanović trku je istrčala za osamnest minuta i pedeset tri sekunde. Za njom su trku završile drugoplasirana Dorotea Lalović (19:39) i trećeplasirana Jagoda Šoškić (20:13). Dame su imale obezbeđen prevoz kući novim specijalno dizajniranim Nissan Juke vozilom.

Najbrži, photo by Aleksandar Dmitrov

Najbrži, photo by Aleksandar Dmitrov

Nagrade pobednicima uručio je Zoran Ilić, komercijalni direktor kompanije Tikkurila koji je obraćajući se prisutnima rekao: “Čestitam učesnicima, pobednicima i onima koji su došli da podrže zdrav, aktivan i kvalitetan život u boji.  Pored toga što unosimo kolorit u život želja nam je da probudimo maštu i inspiraciju u boji što smo svi zajedno danas i dokazali.”

Uz muziku, mnogo osmeha i radosti  trkači su još dugo nakon trke ostali zabavljajući se u okviru brojnih aktivnosti koje su pripremili partneri i sponzori trke s bojama Color RUNNING powered by Tikkurila.

Trka s bojama color RUNNING inspirisana je festivalom boja HOLI kojim svake godine hiljade ljudi širom sveta obeležavaju sreću novih početaka. Trka jeamaterskog karaktera, namenjena rekreativcima s ciljem da promoviše vrednosti drugarstva, motivacije i zabave. Korišćene boje su organskog porekla, namenjene su ishrani i lako se skidaju jednostavnim pranjem vodom.

Photo by Ivan Miladinović

Photo by Ivan Miladinović

Organizator trke s bojama Color RUNNING powered by Tikkurila je atletski klub RUNNING. Partneri trke su Savez za rekreaciju i fitnes Beograda, Sekretarijat za sport i omladinu grada Beograda i kompanija Nissan. Manifestaciju su pomogli prijatelji trke: Nikon, Belgrade Waterfront, Nike, Esensa i dr.

 

Photo credit: Martina, Danijela, Ivana, Ivan Miladinović, Aleksandar Dmitrović

 

No more articles