Trcanje.rs

  • Tijana

    pored toga što je lepo kad je guza lepa, jaka guza nam i vrlo korisna za trčanje. hvala na super preporukama vežbi!

  • http://www.facebook.com/katarina.stancic Katarina Stancic

    Bravo, hvala :)

  • anja

    hvala vama devojke :)

  • Alex

    Molila bih za jedan savet! ‘Problem’ je sledeci, imam vrlo jake i nabijene noge, a htela bih da poradim na zadnjici ali da ne nabijem jos vise noge od cucnjeva!!!! Pa, da li postoji neki nacin da to izvedem? Hvala, unapred.

  • Candyman

    Nice :)

  • anja

    nema opasnosti da jos vise nabijes noge od cucnjeva i iskoraka bez opterecenja( tegova),mozes samo da ih oblikujes i zategnes zadnjicu. jake noge su lepe noge :)

  • Maja

    Zelela sam da pitam koliko vremenski uz ove vezbe treba da se guza “dotera” i koliko puta nedeljno treba raditi vezbe i koliko vremenski?Hvala unapred!

  • snezana

    Divne vežbe. Još ako efekat vežbi bude odličan, a moja guza podignuta u mojih 46, čestitaću na savetima. Šalim se, divna devojka, duhoviti komentari i odlični saveti.

  • Marija

    zasto ne mogu da pogledam nijedan klip.? pise “video je privatan”. :(

  • Tijana

    Hvala na komentaru Marija, pogledamo šta se desilo na YT kanalu i ispravimo čim pre!

  • Tijana

    Sredili smo linkove, youtube je sam promenio liks u private, sada smo sredili, sem poslednja dva – copyright issues zbog muzike, to će potrajati malo duže :)

  • gray

    anja guza ti je mmmmmmmmmmmmmm mnogo dobra

  • Katarina

    Vežbe su provereno ODLIČNE, ali treba biti uporan. Nije džaba ona narodna “STRPLJEN, SPAŠEN!”

  • Tijana

    Jesi li ih radila Katarina? Za koliko vremena si postigla rezultate?

  • Katarina

    Neke o0d ovih vežbi sam radila, svakodnevno, sigurno mesec dana , a možda i malo duže, pa sam primetila prve rezultate.
    Sve ovo + trčanje = solidna guza!

  • Tijana

    Olala :) to volim da pročitam: preporuka iz prve ruke. mislim, guze! sjajno :)

  • Marija Pivaš

    super izgledaju vezbe, evo bas cu danas da pocnem :)

  • Vanja

    Odlicne su vezbe, dosta su lake, nego htela sam da pitam koliko dugo se rade ove vezbe? :)

  • natasa gacinovic

    koliko treba vezbati da se zadnjica podigne i da bude cvrsta

  • http://www.trcanje.rs/ Veroljub Zmijanac

    Možda deluje kao zajebancija, ali suštinski velika je istina: potrebno je da vežbaš toliko sve dok ti zadnjica ne bude čvrsta i ne podigne se.

    U zavisnosti od tvog prethodno sportskog isksutva, genetike, trenutnog stanja, ali i odluke koliko želiš da posvetiš sebe tom ciljub, to može biti mesec dana ili čitav jedan život.

    Npr uzmeš Brazilian Butt Workout i samo gruvaš!

Više o temi: Trening

prevencija povrede kolena Preventiva

Tijana Popadić / pre 4 dana / 9 komentara

Prevencija povrede kolena – vežbe za teretanu

vezbe za trup Trening snage i trčanje

Tijana Popadić / pre 1 nedelje / nema komentara

Vežbe za trup na kosoj klupi

IMAG2280 Trening snage i trčanje

Tijana Popadić / pre 2 nedelje / nema komentara

Kružni trening za trkače #2

PT6 Trening snage i trčanje

Jelena Batar / pre 3 nedelje / 9 komentara

9 razloga za personalnog trenera

kružni trening Trening snage i trčanje

Tijana Popadić / pre 3 nedelje / nema komentara

Kružni trening za trkače

trcanje jutrom Trening

Trčanje.rs / pre 3 nedelje / 2 komentara

Zašto i kako trčati jutrom?