Odvažili ste se na prvi korak! Vi ste totalni početnik u džogingu i brzom hodanju, niste sigurni u vašu buduću trkačku karijeru, ali ste odlučili da okrenete novi list u životu i da počnete sa hodanjem.

Predstavljamo vam jedan više nego lagani plan treninga, koji za osnovni cilj ima da vam stvori naviku da trenirate. Poštujte plan i tako se motivišite. Znajte da je ovaj korak najteži, posle je sve mnogo lakše :) Ne odustajte!!!

U sledećih šest nedelja ćete napredovati do nivoa kada ćete moći čitavih 70 minuta da prepešačite. Tada ćete moći da pređete 8 km samo uz pomoć snage vaših nogu. Nije malo! Samo napred i budite uporni! Ako vam fali motivacije, inspirišite se ovde.

1. Nedelja

DanTreningKm
Ponedeljak
Utorak
Sredahodanje 25min3
Četvrtak
Petak
Subotahodanje 30min3-4
Nedeljahodanje 40min5

2. Nedelja

DanTreningKm
Ponedeljak
Utorak
Sredahodanje 30min3-4
Četvrtak
Petak
Subotahodanje 30min3-4
Nedeljahodanje 45min5-6

3. Nedelja

DanTreningKm
Ponedeljak
Utorak
Sredahodanje 30min3-4
Četvrtak
Petak
Subotahodanje 35min
(od toga 15min brzo hodanje)
4-5
Nedeljahodanje 45min5-6

4. Nedelja

DanTreningKm
Ponedeljak
Utorak
Sredahodanje 30min3-4
Četvrtak
Petak
Subotahodanje 35min
(od toga 15min brzo hodanje)
4-5
Nedeljahodanje 60min6-7

5. Nedelja

DanTreningKm
Ponedeljak
Utorak
Sredahodanje 35min4
Četvrtak
Petak
Subotahodanje 40min
(od toga 20min brzo hodanje)
5
Nedeljahodanje 60min6-7

6. Nedelja

DanTreningKm
Ponedeljak
Utorak
Sredahodanje 35min4
Četvrtak
Petak
Subotahodanje 45min
(od toga 25min brzo hodanje)
5-6
Nedeljahodanje 70min7-8

Ukoliko imate bilo kakva pitanja u vezi hodanja, trčanja i treninga slobodno nam ostavite komentar. Voleli bismo takođe da čujemo i utiske o napretku i vašim počecima!