Trcanje.rs

  • Srx

    Kao i vecina ljudi koji sa pocinju trcanjem i ja sam istim poceo da se bavim da bih regulisao telesnu tezinu. Na pocetku trcanja imao sam +96 kg na 175 cm visine, +- 30% masnoca, nakon gledanja slika sa svadbe rodjenog brata, resio sam da je dosta. I pre toga sam bio u treningu, ali druge vrste i nije me interesovalo kako izgledam, ali dosao sam do granice kada me je bilo lakse preskociti nego zaobici i bilo je bre brate ruzno. Otisao sam kod nutricioniste i poceo da izucavam razne varijante ishrane. Za nekoliko godina (danas imam 75 kg i oko 12% telesnih masnoca) uspeo sam da izbalansiram ishranu, ne zastupam nijedan odredjeni pristup sem sto unosim ogromne kolicine vlakana uglavnom iz ovsa i povrca, za koje sam ustanovio da em sto daju energiju i blagotvorno deluju na organizam, em imaju da tako kazem negativni kalorijsi ucinak, pogotovu zelena salata, kupus, tikvice, plavi patlidzan, krastavac. Ne treba se opterecivati, naravno treba izbaciti slatko ili ga svesti na razumnu meru, izbaciti junk i belo testo koliko se moze, ali gluposti tipa voce goji (ja pojedem minimum 1.5-2 kg voca svaki dan), jedi samo proteine, ishrana po krvnim grupama itd. su samo mucenje organizma i zamaranje uma. Sve treba jesti, polako i umereno i naravno kretati se sto vise, samo ta kombinacija moze i mora da donose rezulate. Jos jedna vazna stvar za one koji zele da smrsaju. Ne trazite nista preko noci, setite se trenutka kada je gojaznost zapocele i koliko dugo ste pakovali kilograme. Neka raspakivanje traje barem isto toliko, u suprotnom nema efekta, telo stalno tezi da ostane na 0 tacki

  • Tijana Djerkovic

    Ovo su odlicni saveti ne samo za trkace, nego uopste za sve one koji drze do svog zdravlja i, zasto da ne, izgleda. Problem je sto brza hrana, pekare, koje su sjajna stvar kad se ima kriterijum, i punjenje stomaka do pucanja, igraju na kartu linije manjeg otpora koju svi imamo, urodjeno. Dovoljno je poceti sa unosenjem integralnog (hleba, brasna u pravljenju kolaca, secera, pirinca….) i stvari se vec menjaju, menja se osecaj ukusa u ustima, a onda i finkcionalnost organizma. Posle se ide dalje….Vasi tekstovi su uvek jako podsticajni, i ja rado popijem jutarnju kaficu, posle trcanja, sa vama (mislim na sajt, uopste).Jedna mala “cistunska” ispravka, bez trunke zloce, samo da bi sve bilo savrseno u tekstu koji je odlican i molim ne zamerite: ne dopustite, ne propustajte, omaklo se zajedno, a mora odvojeno-ostao mi gramaticki tik iz detinjstva. Svako dobro.

  • Nikoleta81barb

    Nasa je slabost ,da kada pocinjemo dijetu,zelimo sto pre vidljive rezultate.Naravno brzi,vidljivi rezultati nas motivisu da i dalje drzimo dijetu,jedemo minimalno,i izbegavamo mnoge namirnice.Medjutim to je bumerang.Vise puta mi se desavalo  da kasnije brzo vratim kiligrame,i opet budem u istoj poziciji,dijeta.Pre nekoliko godina odlucila sam se za promenu nacina ishrane,detoksikaciju..Dugo vremena nisam jela preradjene namirnice poput parizera,pasteti i sl.,razne grickalice,gazirani sokovi,jer usporavaju metabolizam,i tako mesecima.Sada sve to redje konzumiram.

    Nove grickalice su mi postale zitarice,integralni keksici,suvo voce..i vec nekoliko godina tezina mi je ista,uz male varijacije u tezini za razliku od nekadasnih 5kg.U promenu treba ukljuciti i redovnu fizicku aktivnost,prvenstveno setanje,zato sto mi je ono takodje pomoglo da stignem do zeljene tezine.

    Slazem se da treba imati meru,kockica cokolade je bolja nego da puknete pa pojedete celu…:)

  • Borko

    sta znaci Grains? ta rec ima vise znacenja

  • Bojana

    Sajt je odlican i ima mnogo korisnih informacija koje svakoj osobi mogu da pomognu u zavisnosti od toga sta ona zeli da postigne. Sto se tice ishrane, u to sam upucena i radim inace u wellnes studiu pa znam sta treba jesti, kako i koliko bi trebalo proteina da unosimo, vode koja je veoma bitna za nas organizam. Za one koji nisu znali 1l vode ide na 25kg pa sad sami procenite koliko vode treba dnevno da popijete. Svi ovi saveti su veoma dobri, i korisni. Ja imam zdrav dorucak i veceru sa zamenskim obrokom ( tacnije sejk ) koji u sebi ima odredjenu kolicinu proteina, minerala i svega onog sto je potrebno za jedan zdrav odbrok, rucak mi je tradicionalan, a  izmedju dorucka i rucka i rucka i vecere imam uzinu ( neko voce ) i to je veoma bitno, i naravno minimum 2l vode dnevno. u svakom slucaju srecno svima koji zele da ostavre neki svoj cilj i svaka cast za one koji se bave sportom i vode racuna o svom telu i zdravlju.. :)

  • Marko

     Sajt je odlican, veoma dobro napisani tekstovi o ishrani… svaka cast veoma sam zadovoljan, zamolio bih samo ako moze kakva nutritivna tabela osnovnih grupa namirnica jer je na internetu skoro svaka razlicita… unapred zahvalan…

  • Milada Grabez

    da,da

  • http://www.facebook.com/people/Biljana-Štrbac/689421103 Biljana Štrbac

    ubija me ovo belo testo…i, naravno, jos svasta nesta kojesta, ali ne dam se ja…:) ne vrede nikakve sheme ishrane, jer ne mozemo i ne trebamo da toliko forsiramo bitke naseg apetita i razuma…naci neki optimalan omer stomaka/zeluca i glave…pa, ti vidi kako ces…ali, samo napred…<3

  • http://www.facebook.com/people/Biljana-Štrbac/689421103 Biljana Štrbac

    evo, upravo sam zbog ovakvog stava nakon 2godine opet resila da se vratim u neku pristojnu normalu…raspored i obaveze tako postave stvari da ih slepo sledis, a onda se jednog dana uplasis sam sebe u odrazu ogledala i pitas kako je do toga uopste doslo…i onda opet shvatis da si na prvom mestu ti, a neko ili nesto drugo…meni nije vazna kilaza, vec samo umerenost u svemu i ako bi bilo moguce na duzem vremenskom intervalu…sama protiv sebe i ide poprilicno tesko, jer sam se godinama formirala u nesto za mene licno fatamorganicno…nikom ne zelim nista slicno, cak ni najgorem neprijatelju…

Više o temi: Mršavljenje

trcanje ujutro Ishrana za trčanje

Aleksandar Manić / pre 9 meseci / 29 komentara

Trčanje ujutro – na prazan stomak?

couple_torso Mršavljenje

Jelena Batar / pre 12 meseci / 11 komentara

11 navika fit ljudi!

trcanje 2 Blog

Ana Marković / pre 1 godine / 19 komentara

Moj put u svet trčanja: A za desert, trčanje!

Trčanje je sjajan način za skidanje viška kilograma. Flickr: mikebaird Mršavljenje

Uroš Zmijanac / pre 1 godine / 11 komentara

Kako do fit linije za leto

carpe diem Adidas 2013

Uroš Zmijanac / pre 1 godine / 5 komentara

Verujte u sebe i budite predani svom cilju! [INTERVJU]

Mršavljenje

Jovana Glumac / pre 1 godine / 2 komentara

Tri jednostavna načina trčanja za brže sagorevanje kalorija