Saucony je 2016. na mala vrata ušao na tržište Srbije. Ove godine videćemo ih prvi put u ulozi sponzora, na Belgrade Business Run, sa nagradama za najboljeg takmičara i takmičarku. O brendu, kulturi kompanije i očekivanjima popričali smo sa marketing direktorom, Dejanom Markovićem.

Kako ste došli na ideju da dovedete Saucony u Srbiju?

Već dugi niz godina, kompanija Triple Jump (eksluzivni distributer brenda Sacony za teritoriju exYU i Mađarsku) je tesno povezana sa sportom, preko nekadašnjeg ugovora sa kompanijom Nike i aktuelnog sa kompanijom Converse.

Uz to, neraskidiva veza sporta i naše kompanije, kroz vlasničku strukturu i generalnog direktora Milana Spasojevića, nekadašnjeg šampiona u troskoku i učesnika dve olimpijade samo potvrđuje pomenute tvrdnje.

Želja za konstantnom edukacijom i unapređenju poslovanja, dovela nas je na prag jedne od najvećih Running kompanija na svetu – do Saucony-a.

Njihova vizija, kvalitet proizvoda i posvećenost poslu, apsolutno se poklopila sa našim razmišljanjima i kvalitetu kompanije koju predstavljam. Po rođenju ideje o uzajamnoj povezanosti naše dve kuće, minimalno vremena je proteklo do finalnog dogovora i predstavljanja Saucony brenda u regionu distributerstva. Na radost zaista velikog broja trkača, kojima je važan kvalitet i udobnost, predstavili smo Saucony proizvode pre više od godinu dana.

Trčanje u trendu, dosta je brendova, kako vidiš scenu i  po čemu se Saucony izdvaja?

Brend Saucony, kao jedan od najstarijih brendova na svetu (1898. godine) osnovan je uz opčinjenost prema trčanju i kao omaž prvom Bostonskom maratonu. Bez sekundarnih ideja i planova, od starta se predstavlja kao iskrena kompanija koja radi u cilju poboljšanja trčanja i samih trkača.

Kako se kaže Sajkoni ili Sokoni i još mnogo toga o poznatom trkačkom brendu nastalom u 19. veku

Danas u svetu živi mnogo kvalitetnih brendova za tračanje. Njihove karakteristike su često jako slične, ali su razlike u kvalitetu velike. Uz veliku posvećenost izradi najkvalitetnijih patika i tekstila, konstantnoj komunikaciji sa trkačima i svakodnevnom ulaganju u tehnologiju, Saucony je postao sinonim za jednu od najboljih running patika na svetu.

Proglašenje modela Triumph ISO od strane uglednom magazina i portala Running World, kao najbolje patike na Svetu za 2016. godinu, samo potvrđuje ove tvrdnje.

Ogromna raznovrsnost u ponudi različitih modela, prilagođenim svakodnevnim zahtevnim potrebama trkača i komunikacija sa njima, izdvaja ovaj brend od drugih i daje mu pečat ozbiljnog partnera trkača širom naše planete.

Reci nam više nešto o tebi i tvom poslu u Triple Jumpu (vezano za Saucony)

Kao velikom ljubitelju i višegodisnjem trkaču, veza moje kompanije i Saucony-a je jedna od najlepših stvari koje su mogle da se dese u mom profesionalnom životu. Veza sa ljudima iskrenog sportskog duha i sama veza sa trčanjem kroz Saucony za mene lično predstavlja neraskidiv odnos.

Imajući u vidu i kvalitet proizvoda sa kojim radimo, velikim potencijalom koji imamo u svojim rukama, daje mi jos više motiva da ovaj brend predstavim širokom krugu ljubitelja trčanja i svima koji ulaze ili ce ući u ovaj svet.

I sam si trkač, otkada, koliko često trčiš, imaš li polumaraton u planu,  koji ti je cilj? I u čemu trčiš?

Trčanjem se bavim već 10-tak godina, sa manjim prekidima. Od pre nekoliko godina, ponovo sam se aktivirao kao rekreativac i od tada zaista uživam.

Obzirom da me posao vodi na mnogo zanimljivih mesta i destinacija širom sveta, svoju opremu nosim uvek sa sobom i sa velikim zadovoljstvom trčim gde god da sam. Osećaj koji nosim sa sobom posle svakog treninga, bez obzira gde se desio, zaista je neopisiv i verujem poznat samo ljudima koji trče.

Za mene lično trčanje predstavlja i vid meditacije, jer sam kroz ovaj sport upoznao mnogo bolje svoj um i svoje telo. Kao cilj svega pomenutog, pored zdravog života, imam i trčanje polumaratona, koji za mene uvek predstavlja veliki motiv i za sada, vrhunac mentalne i fizicke pripreme.

Možda bi preporuka knjige čuvenog japanskog pisca Haruki Murakamija “What I talk about when I talk about running”, bila sve ono što bih mogao da napišem i najbolje objasnim postavljeno pitanje.

Trčim u modelu Hurricane, i Saucony tekstilu.

Saucony Hurricane ISO 2

Zašto se se odlučili da budete oficijalna trkačka patika BBR i šta biznis trkači mogu očekivati?

U privatnom i poslovnom životu sam naučio da se vezujem za najbolje. Jednostavno, mislim da je saradnja sa BBR najkvalitetnije mesto na kome Saucony brend može da se predstavi poslovnim ljudima.

Imajući u vidu istoriju ne samo ovog eventa, već i ljudi, pre svega direktora koji organizuju ovu trku, daju nam jasnu poruku da je izbor pravi. Mišljenja sam da BBR zaslužuje saradnju sa brendom kao što je Saucony, kao i da Saucony zaslužuje partnera kao što je BBR.

Prijavili ste tim za BBR, šta očekujete na trci i da li se pripremate?

Zajedno sa svojim kolegama se pripremamo veoma ozbiljno za BBR. Kada su očekivanja u pitanju, imamo veliku želju da ove godine bude rekordan broj prijavljenih trkača, koji ce uživati u druženju. Svakako ćemo se držati postulata – važno je učestvovati! Ujedno, to i jeste lepota trčanja. Bodrenje i pomaganje svima na stazi.

Šta možemo da očekujemo od Saucony brenda u narednom periodu?

Saucony će i dalje nastojati da se predstavlja u najboljem mogućem svetlu, pre svega kroz raznovrsnost proizvoda. Nove inovacije i modeli su u pripremi i zaista očekujemo revolucionarne modele, kao ovogodišnji Freedom, koji je za kratko vreme postao ikona trkača sirom sveta.

Saucony Freedom – nepojmljiva udobnost

Pored toga, konstantna razmišljanja o trkačima ostaju naša obaveza koja traje više od 100 godina. Kroz razne druge pojekte i trke, družićemo se i ubuduće.

Vidimo se na stazi!