Manjak motivacije je čest razlog odustajanja od ciljeva u životu, ništa drugačije nije ni kod trčanja. Kako da izbegnete loš osećaj odustajanja u trenutcima kada je teško? Možete da preduzmete neki od ovih načina da osigurate motivaciju za postizanje svojih ciljeva. Ili ih iskoristite više u isto vreme i napravite svoj koktel motivacije.

Prijava na trku

Prijavite se na neku od trka na kojoj je moguće prijavljivanje putem interneta, nekoliko meseci unapred. Na ovaj način stvorićete jasan cilj, ali i uložiti određeni novac u startninu. Ko zna, možda vam bude žao da odustanete od trke ili jednostavno nećete moći sebi da dozvolite da se povučete pred izazovom..

Javno obavezivanje

Kada kažete svim svojim prijateljima da nešto hoćete da uradite u svom životu, nešto novo i veliko, nećete tako lako odustati na pola puta. Možete da se prijavite na trku i objavite svim prijateljima svoju nameru da istrčite prvi polumaraton ili maraton. Sigurno ćete dobiti podršku i baš zbog nje ćete izdržati u najtežim trenucima.

U paru je sve lepše

Osvežite svoju vezu trčanjem. Partner će vam ili biti najbolja podrška na svetu, ili motiv da to budete vi. Svakako će vas potstaknuti da istrajete, a užitak u rezultatima će biti još veći udvoje.

Trčanje u humanitarne svrhe

Svi počinjemo da trčimo zbog sebe, ali trčati za nekog drugog e osećaj koji je neprocenjiv. Na vellikom broju svetskih trka, možete postati deo nekog humanitarnog tima. Kroz svoje trčanje imaćete priliku da sakupite prilog za organizaciju za koju se opredelite i učinite svoje trčanje vrednim i lepim na još jednom nivou.

Ekipa za trčanje

Ne postoji bolja podrška koju možete da dobijete na stazi i van nje od podrške nekoga ko razume kroz šta prolazite kada vam je teško. Ekipa za trčanje je sjajan način da se družite sa ljudima koji vole da rade isto što i vi. Ekipu možete da okupite sami ili da se priključite klubu uličnih trkača, upoznate nove ljude i osvežite svoj društveni život.

Ključ svakog koktela je barmen

Možda ste primetili da su svi predhodni predlozi uključivali spoljašnju motivaciju. Ipak, najvažnija stvar koju ćete morati da uradite jeste da preispitate sebe i svoju motivaciju. Nemojte da radite stvari zbog drugih, radite ih zbog sebe. Trčite jer je osećaj posle treninga savršen, jer ste uspeli da smršate, telo je počelo da menja oblik i postaje nalik onome koje vi želite, vi postajete zadovoljniji i sigurniji u sebe, lakše dišete i osećate se bolje….

Ako uspete da sagledate sve svoje razloge za trčanje i shvatite da je to ono što želite, uradite i sve ostale korake jer ćete tako podeliti svoju pozitivnu energiju sa drugima i pružiti novu vrednost svojoj okolini. Mnogi vaši prijatelji će se zamisliti i poželeti da urade isto ili slično za sebe, vaš partner će biti nasmejaniji i zahvalan, nova ekipa sa kojom trčite će dati nov sadržaj vašem životu, dobro delo će vas ispuniti a medalja sa prve trke će ostati kao uspomena na neopisivo iskustvo menjanja sebe i postizanja velikog cilja.

Motivacija je individualna stvar, ne postoji čovek koji će moći da odgovori na pitanje šta je od ovih stavki, ili nekih drugih koje se nisu našle na listi najbolje. Posebno neće moći niko da vam kaže šta je najbolje za vas. Do tog odgovora ćete doći kroz vreme i rad na sebi i svom trčanju.